Regulamin wizyt z pakietów
1. Rezerwacja i potwierdzenie wizyty
1.1. Rezerwacja wizyty oznacza akceptację poniższych zasad regulaminu.2. Odwoływanie i zmiana terminu wizyty
2.1. Odwołanie lub zmiana terminu wizyty możliwe są najpóźniej 24 godziny przed planowanym zabiegiem.3. Nieobecność na wizycie
3.1. W przypadku nieobecności na wizycie, bez uprzedniego powiadomienia w terminie określonym w punkcie 2.1, usługa zostanie uznana za zrealizowaną, a pacjent zostanie obciążony pełnym kosztem wizyty.4. Postanowienia końcowe
4.1. Regulamin obowiązuje od momentu dokonania rezerwacji wizyty.Akceptacja rezerwacji oznacza zgodę na powyższe zasady.
REGULAMIN USŁUG PROMOCJI „POZNAJMY SIĘ”
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy dokument (dalej: "Regulamin”) określa zasady oferty promocyjnej „POZNAJMY SIĘ” na określone w niniejszym Regulaminie usługi (dalej: „Promocja”).II. ZASADY UDZIAŁU W PROMOCJA
1. Promocja polega na czasowym wprowadzeniu nowych cen za usługi, tj.:III. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Każdemu Uczestnikowi Promocji przysługuje prawo wniesienia reklamacji w zakresie niezgodności przeprowadzenia Promocji z niniejszym Regulaminem, która może zostać́ złożona na piśmie na adres: ul. Pilotów 29/U3, 31-462 Kraków, w formie wiadomości e-mail na kontakt@platanbeauty.pl Reklamacja powinna zawierać́ dokładne dane Uczestnika promocji oraz powód reklamacji. Organizator ustosunkuje się̨ do Państwa reklamacji w terminie 14 dni.